top of page

מחירון עיצוב פנים

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים אחר מעצב פנים ו/או אדריכל לשם ביצוע עבודות עיצוב פנים בבית שלכם, כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת התערבות מקצועית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לעיצוב פנים, תועלות בעבודה עם בעל מקצוע ומחיר סופי – סטודיו רז פה כדי לענות לכם על כל השאלות.


להפוך את החלום למציאות – הרי זה כל מה שתמיד חלמנו


אנחנו מאמינים שלא הגעתם לפה סתם, לכל אחד מאיתנו יש חלום. יש אנשים החולמים חלומות זוגיים, יש את אלו שחולמים יותר על קריירה, יש את אלו שחולמים על הבית המושלם ויש אלו שמשלבים בין כל החלומות ביחד. אם הגעתם לפה אין לנו ספק שאחד מן החלומות שלכם הוא על הבית המושלם, לא מעט אנשים כבר מילדותם מדמיינים תמונה סופית של איך הבית שלהם יראה – חלונות שקופים, בריכה מקורה, עיצוב מעץ, או אולי אפילו משיש.... אתם כבר מבינים לאן אנחנו חותרים. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים יחד עם אדריכל ומעצב פנים המתמחה בתחום אנו מדברים על האפשרות שלנו להפוך את החלום שלנו למציאות חיה, קיימת ובועטת – הרי זה כל מה שתמיד חלמנו.


"כמה יעלה לי עיצוב פנים לדירה?" – מחירון עיצוב פנים


לא מעט אנשים תוהים כמה יעלה להם עיצוב פנים לדירה, יחד עם זאת כאשר אנחנו שואלים "כמה יעלה לי עיצוב פנים לדירה?" אנו אוהבים לדמות סיטואציה זו לישיבה במסעדה תוך כדי שאתם שואלים את המלצר – "תגיד, כמה עולה מנה?" מדובר בשאלה שאין לה מענה אחיד מאחר והיא מושפעת ממספר רב של פרמטרים. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים לדירה אנו מדברים על מספר רחב של משתנים המרכיבים את המחיר הסופי.


הצעת מחיר עיצוב פנים: על גבי אילו עקרונות היא נשענת?


כאשר אנחנו מקבלים הצעת מחיר לעיצוב פנים ישנם לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על הצעת המחיר הסופית אותה אנו נקבל. אנו מגלים כי כל מעצב פנים ו/או אדריכל מתמחר בצורה מעט שונה את הצעת המחיר שלו. אנו יכולים לראות הצעות המגיעות לפי תמחור של שעת עבודה, שעת ייעוץ, לפי מטר מרובע ואף עבודות עם תמחור מלא משלב האפיון ועד הגימורים האחרונים. בין המשתנים המרכזיים אשר ישפיעו על המחיר:


•    ניסיון, ותק ומוניטין של בעל המקצוע


•    התקציב אותו הגדרתם מראש עם בעל המקצוע


•    הדרישות העיצוביות


•    גודל הנכס 


"יותר זול לי לעצב לבד": פה כדי לשבור לכם את המיתוס


אנו מאמינים שיצא לכם להגיד ו/או לשמוע את המשפט הזה לא מעט פעמים, לא מעט אנשים כמעט ובטוחים כי עיצוב פנים של הבית המתבצע לבד וללא בעל מקצוע יכול להיעשות בצורה מקצועית, איכותית ומן הסתם לחסוך להם לא מעט כסף, בניגוד למה שאנשים רבים חושבים התשובה היא חד משמעית לא. כאשר אנחנו מדברים על עבודה עם אדריכל ו/או מעצב פנים המתמחה בעולם עיצוב הפנים אנו רואים לא מעט יתרונות כלכליים לצד יתרונות מקצועיים:


•    תכנית עבודה מפורטת משלב האפיון ועד הגמר – כאשר אתם עובדים עם בעל מקצוע אתם יכולים לדעת כי אתם רגועים מאחר ואתם עובדים עם תכנית עבודה מפורטת המתכננת את כל החזון העיצובי שלכם שלב אחר שלב משלב האפיון ועד שלב הגמר, מדובר בעבודה מקצועית לכל דבר ולא "זריקת חכה".


•    עבודה בהתאם לתקציב מוגדר מראש – בניגוד למה שאנשים רבים חושבים כאשר אתם יושבים לראשונה עם מעצב הפנים בין הסוגיות הראשונות שעולות היא סוגיית התקציב. במהלך שיחת האפיון עם מעצב הפנים תגדירו את כל המטרות שלכם לצד התקציב שלכם לשם ביצוע המלאכה – מעצב הפנים יעשה כל שביכולתו על מנת לעשות את הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם ללא חריגה כלל – כך שבניגוד למה שרבים נוטים לחשוב, לא תמצאו את עצמכם מופתעים.


•    נהנים מכוח קנייה גדול – מעצב הפנים שלכם עובד עם מספר רחב של ספקים, יבואנים ובתי מלאכה אשר נותנים לו ליהנות ממחירים נוחים במיוחד, הרבה יותר מאלו אשר הייתם מקבלים אם הייתם מגיעים באופן אישי. כך תוכלו ליהנות מכוח הקנייה הגדול של היבואן ולחסוך לא מעט כסף.


כבר לא צריך לצאת מהבית: תכנון תקציב לעיצוב פנים אונליין


עד לפני כמה שנים כאשר הייתם רוצים לתכנן תקציב הייתם צריכים לצאת מהבית ולפנות לא מעט זמן לשם המלאכה, כיום אנו מאמינים שבנוסף לעלייה במודעות בעולם עיצוב הפנים עלתה גם המודעות בכל הקשור למשאב החשוב ביותר בעולם – זמן. אנו מכבדים את הזמן שלכם ונותנים לכם את האפשרות לתכנן תקציב לעיצוב פנים אונליין יחד עם אחד מן אנשי המקצוע והאדריכלים של סטודיו רז.

משרד אדריכלות ועיצוב פנים רז: הצעת מחיר במרחק לחיצה


משרד אדריכלות ועיצוב פנים רז הינו בין המשרדים המובילים בישראל המתמחה בתחום העיצוב למעלה מ – 13 שנים. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה עשרות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ וליהנות מהצעת מחיר מפורטת לעיצוב פנים אונליין וללא הצורך לצאת מהבית.
למה אתם מחכים – חייגו אלינו עוד היום!
 

bottom of page