top of page

עיצוב דירות קבלן

מזל טוב! החלטתם לרכוש את הדירה הראשונה שלכם מקבלן. אחד הדברים הכיפיים ביותר זה להיכנס לדירה חדשה מן הניילונים אשר מחכה לאכלוס ראשוני שלנו. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב דירת קבלן אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש מאחר ומדובר בדירה נקייה וריקה לחלוטין אשר כל פעולה שתעשה עלולה להיות מכרעת בכל הקשור לעיצוב הפנים בבית ולניצול המקסימלי של החלל. לכן, כאשר אנחנו מעצבים דירת קבלן יש לעשות זאת בליווי של בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר יאפיין יחד איתנו את הצרכים שלנו תוך כדי התחשבות בחלל. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – רז סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

זה הזמן שלכם להפוך את החלום למציאות


אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי לכל אחד מאיתנו יש חלומות, אלו יכולים להיות חלומות בתחומים שונים – תחום הקריירה, זוגיות, משפחה, פנטזיות ומד"ב ולפעמים אנו חולמים גם על בית החלומות שלנו. אנו מאמינים שאם הגעתם לעמוד זה סביר להניח שאחד החלומות שתופסים חלק לא קטן מהחיים שלכם הוא בית החלומות שלכם – האמתי, זה לא מפתיע אותנו כלל כי ברוב המקרים זה אחד מן החלומות המפוארים ביותר שאפשר להגשים ואם אתם שואלים אותנו גם די בקלות. יחד עם אדריכל ו/או מעצב פנים תוכלו לקחת את החלום שלכם ולהגשים אותו – אז למה אתם מחכים?


עיצוב דירות קבלן: מעצב פנים שלב אחר שלב


כאשר אנחנו מדברים על עיצוב דירות קבלן אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות במקצועיות רבה. אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מעוניינים לדעת מה הם התהליכים השונים אותם תעברו במסגרת עיצוב דירת הקבלן שלכם. ריכזנו עבורכם את השלבים הרלוונטיים:


•    זה הזמן להכיר – בתור התחלה אתם הולכים להכיר את מעצב הפנים שלכם, אנו מאמינים כי ההיכרות שלכם עם מעצב הפנים היא תחילתה של ידידות מופלאה. בשלב זה אתם מכירים את המעצב, את ה"אני מאמין" שלו ותוך כדי מבינים אם אתם רואים היתכנות לעבודה יחד או שמא האנרגיות שקיבלתם מעט פחות עושים לך את הרצון להמשיך(מה שגם בסדר גמור!).


•    מעצב הפנים מגיע אליכם לנכס – אם אתם שואלים אותנו אין מראה יותר טוב ממראה עיניים, לאחר שהכרתם את מעצב הפנים שלכם ונתתם לו את האור הירוק להמשיך הפגישה הבאה שלכם תהיה בנכס ו/או אונליין – בשיחה זו תתבקשו לקחת ו/או בעל המקצוע יקח בביתכם מדידות של חלל תוך כדי בדיקה של נקודות תשתית שונות בבית(חשמל, מים וכו').


•    בינגו, יש לנו את הנכס – לאחר שיש למעצב הפנים את כל המידע הדרוש על הנכס שלכם אנחנו עוברים לאחד השלבים האהובים עלינו – השלב בו אתם הופכים את החלום שלכם למציאות בר קיימא. בשלב זה אתם תאפיינו יחד עם האדריכל ומעצב הפנים את הדרישות העיצוביות שלכם, את ה"אני מאמין" שלכם ואת כל שאר החלומות שלכם.


•    הדמיה ו/או שרטוט של הנכס – בלא מעט פרויקטים מעצב הפנים יעשה הדמיה של הפרויקט המבוקש על מנת לתת לכם אינדיקציה למראה הסופי של הנכס שלכם.


•    בניית תקציב בהתאם למטרות – לאחר שיש לנו את כל המידות הרלוונטיות של הנכס ואת הדרישות העיצוביות שלכם אנו מתחילים לבנות תקציב בהתאם למטרות שלכם, כמו כן התקציב נבנה יחד איתכם ויש לכם אמירה מוחלטת לאורך כל התהליך – כך שאתם אלו שקובעים בסופו של יום את התקציב לשם עיצוב הפנים.


•    מתחילים לעבוד – מעצב הפנים מתחיל לעבוד ולבצע את כל ההזמנות הנדרשות אל מול ספקים רלוונטיים, כמו כן בהנחה וידרשו פתרונות יצירתיים במהלך הדרך ו/או שינויים לבקשתם יעבוד מעצב הפנים ללא לאות על מנת להגיע לתוצאה הרצויה עבורכם תוך כדי דגש על מקצועיות, אמינות, עיצוביות ופתיחות מחשבתית.


•    אנחנו לקראת סיום – אתם והמעצב עבדתם ללא לאות על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, בשלב הזה אנו מתחילים לסכם את כל הפעילות ומבצעים את הגימורים האחרונים לקראת סיום המלאכה.


•    גם מעצב הפנים וגם אתם מרוצים – לאחר שכל הצדדים מרוצים, הדירה מוכנה ועכשיו אפשר להגיד בפה מלא – החלום שלכם הושלם!


דירת קבלן: מתי אתם ממליצים להזמין מעצב פנים?


לא מעט אנשים תוהים מתי כדאי להם להזמין מעצב פנים ואדריכל על מנת לאבחן את הדירה שלהם לשם מלאכת עיצוב פנים. אנו מאמינים כי יש להזמין את האדריכל ומעצב הפנים לדירה טרם רכישת הדירה על מנת שתוכלו לקבל דעה מקצועית ואיכותית בכל הקשור למצב הבית, האפשרויות העיצוביות, הצרכים והרצונות שלכם. כאשר בעל המקצוע יגיע לבית הוא יוכל לקבל אינדיקציה מלאה לכל התמונה ולדעת האם מדובר עבורכם בעסקה כדאית ומה הם למעשה האפשרויות העומדות בפניכם.


"אני יכול לעצב את הדירה לבדי – למה להוציא כסף מיותר?"


אנו מאמינים שהמחשבה הזו עברה לכם בראש ולא פעם אחת, כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים אנו מדברים על ביטוי אשר רובנו מפרשים אותנו כשירות הניתן אך ורק לעשירון העליון – אך הרשו לנו לספר לכם, זה ממש לא ככה. לא מעט אנשים בוחרים לעצב את הדירה לבדם ללא ניסיון קודם ומוצאים את עצמם מפסידים לא מעט כסף, משאבים ואף ברוב המקרים מבצעים עבודה חובבנית ביותר אשר מרחיקה אותם אלפי ממונים ממיקסום החלל שלהם. 

"בטח אצטרך משכנתא נוספת בשביל עיצוב פנים"


לא מעט אנשים מקשרים עיצוב פנים לבין מלאכה יקרה במיוחד, למעשה אנחנו יכולים להבין אתכם מאחר ומלאכת עיצוב הפנים משדרגת אלפי מונים ונותנת לכם את האפשרות להפוך כל נכס למודרני ויוקרתי. אך באותה הנשימה אנו מאמינים, סבורים ובטוחים כי מדובר במחשבה מוטעית מן היסוד – כאשר אנחנו מדברים על עבודה עם מעצב פנים אנו רואים לא מעט יתרונות בכל הקשור לצד הפיננסי. כל מעצבי הפנים עובדים על בסיס תקציב מוגדר שלכם מראש ולא על בסיס פרי דמיונם, כך שתוכלו במסגרת התקציב שלכם להפוך את החלל שלכם לחלל מעוצב, מודרני ועכשווי. יחד עם זאת, מאחר ולמעצב פנים יש "כוח קנייה" חזק אל מול ספקים ויבואנים רבים אתם נהנים מלא מעט הטבות ומחירים מוזלים משמעותית של רהיטים ופריטים במסגרת מלאכת עיצוב הפנים.


לא מפסידים מ"ר  - לנצל את החלל עד תום


השקעתם לא מעט כסף והחלטתם לרכוש דירת קבלן, על הנייר הדירה שקניתם עומדת על סך של 70 מ"ר, למה שתשתמשו רק ב40? כאשר אנחנו מעצבים דירת קבלן אנו עושים הכל על מנת למקסם בצורה הטובה ביותר את החלל שלנו כך שנקבל חלל פונקציונאלי, עשיר אך ללא מראה "עמוס ומתאמץ". ניצול החלל היא מלאכת מחשבת של ממש אשר נעשית יחד עם תכנון קפדני של אדריכל ומעצב פנים המתמחים בעולם עיצוב הפנים.


בלי יותר מדי מחשבות שניות: החשיבות בעבודה עם אדריכל ומעצב פנים


טבע האדם מושתת לא מעט על חשיבה, אנו מאמינים כי בכל הקשור לעבודת עיצוב פנים אנו לא צריכים לחשוב פעמיים. עבודה עם אדריכל ומעצב פנים היא בגדר "מאסט" ומוצר צריכה בסיסי ואנו לא מתייחסים אליה כמותרות כלל. אנו רואים לא מעט משפחות אשר בוחרות לבצע את התהליך לבד וללא בעל מקצוע בשום צורה מסיבותיהם, אותם אנשים מגיעים אלינו אחרי שהם ביזבזו לא מעט כסף, משאבים וזמן בכל הקשור למלאכת העיצוב הבית שלהם. אנו סבורים ובטוחים כי עבודה עם אדריכל המתמחה בעולם עיצוב הפנים היא הכרחית מאחר ומדובר באיש מקצוע אשר למד את התחום על בוריו ויודע לספק לנו מענה ומעטפת מלאה לכל הצרכים שלנו תוך כדי התייחסות לצרכים תקציביים שונים. מעצב פנים הוא "הדיל מייקר" שעושה את ההבדל הקטן בין דירת קבלן רגילה וסטנדרטית לדירה קבלת מודרנית, יוקרתית ומרווחת – זה בסך הכל מה שרציתם לא?


עיצוב דירות קבלן: רז סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים


עיצוב דירות קבלן מעולם לא היה קל יותר, רז סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים מתמחים בעיצוב דירות קבלן והפכו בעשור האחרון לביטוי שגור אצל לא מעט לקוחות פרטיים, אדריכלים ובעלי מקצוע מהתחום. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה עשרות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ ולהתחיל לתכנן יחד איתנו את דירת החלומות הבאה שלכם. אתם תבואו עם הרצון, אנחנו נגשים עבורכם את החלומות.

bottom of page